Twój koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Reklamacje i zwroty

Zwroty.

Produkty zamówione w sklepie internetowym www.motoczescikapka.pl możecie Państwo zwrócić (w stanie niezmienionym), zgodnie z ustawą z 2 marca 2000r. (Dz. U. Z 2000r. nr 2 poz. 271) odstępując od umowy w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru. Produkty odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.

Przyjmujemy wyłącznie zwroty towarów nieużywanych, czystych, "pozbawionych zapachu", z oryginalnym opakowaniem, metką oraz z innymi elementami, które posiadał on w momencie sprzedaży. W przypadku niespełnienia powyższych warunków produkt zostanie odesłany na koszt Klienta. Rzeczy elektryczne nie podlegają zwrotowi!

Aby dokonać zwrotu towaru należy odesłać towar na adres sklepu. Sklep gwarantuje, w takim przypadku zwrot kwoty równej cenie sprzedaży towaru. Koszty dostawy i odesłania towaru pokrywa Klient. Prosimy o staranne zapakowanie przesyłki. Adres do zwrotu: "AUTO-HANDEL" - Stanisław Kapka, ul. Kościuszki 6, 23 – 400 Biłgoraj. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.

Przed odesłaniem towaru, należy poinformować o tym fakcie obsługę sklepu.


Do przesyłki należy dołączyć: dowód zakupu w postaci rachunku otrzymanego z zamówieniem (paragon lub fakturę zakupu).

W przypadku, gdy zwrot lub reklamacja towaru nie zostanie uznana, np. z powodu braku rachunku, zabrudzenia, braku metek lub oryginalnego opakowania, będzie on odesłany na koszt Klienta.

Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane przelewem bankowym na konto Klienta w terminie 14 dni od dnia fizycznego otrzymania przesyłki przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją).

Wymiana.

W przypadku, gdy zmówiony towar będzie nieodpowiedni mają Państwo możliwość wymiany zakupionego towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania. Warunkiem wymiany jest odesłanie towaru nieużywanego, czystego, „pozbawionego zapachu”, razem z oryginalnym opakowaniem i metkami. W przypadku niespełnienia powyższych warunków produkt zostanie odesłany na koszt Klienta. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.

Do przesyłki należy dołączyć: dowód zakupu w postaci rachunku otrzymanego z zamówieniem (paragon lub fakturę zakupu).

Koszty ponownej wysyłki towaru pokrywa Klient. Opłatę za przesyłkę należy dokonać w formie przedpłaty na konto bankowe sklepu lub przy odbiorze towaru (przesyłka za pobraniem).

{nocache:63c02d7e4d4fc7df61f42efdbe524237#0}
Sklep internetowy Shoper.pl