Twój koszyk |
Reklamacje i zwroty
Zwroty. Przyjmujemy wyłącznie zwroty towarów nieużywanych, czystych, "pozbawionych zapachu", z oryginalnym opakowaniem, metką oraz z innymi elementami, które posiadał on w momencie sprzedaży. W przypadku niespełnienia powyższych warunków produkt zostanie odesłany na koszt Klienta. Rzeczy elektryczne nie podlegają zwrotowi!
Aby dokonać
zwrotu towaru należy odesłać towar na adres sklepu. Sklep
gwarantuje, w takim przypadku zwrot kwoty równej cenie sprzedaży
towaru. Koszty dostawy i odesłania towaru pokrywa Klient.
Prosimy o staranne zapakowanie przesyłki. Adres do zwrotu:
"AUTO-HANDEL" - Stanisław Kapka, ul. Kościuszki 6, 23 – 400
Biłgoraj. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za
pobraniem. W przypadku, gdy zwrot lub reklamacja towaru nie zostanie uznana, np. z powodu braku rachunku, zabrudzenia, braku metek lub oryginalnego opakowania, będzie on odesłany na koszt Klienta. Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane przelewem bankowym na konto Klienta w terminie 14 dni od dnia fizycznego otrzymania przesyłki przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją). Wymiana. W przypadku, gdy zmówiony towar będzie nieodpowiedni mają Państwo możliwość wymiany zakupionego towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania. Warunkiem wymiany jest odesłanie towaru nieużywanego, czystego, „pozbawionego zapachu”, razem z oryginalnym opakowaniem i metkami. W przypadku niespełnienia powyższych warunków produkt zostanie odesłany na koszt Klienta. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem. Do przesyłki należy dołączyć: dowód zakupu w postaci rachunku otrzymanego z zamówieniem (paragon lub fakturę zakupu). Koszty ponownej wysyłki towaru pokrywa Klient. Opłatę za przesyłkę należy dokonać w formie przedpłaty na konto bankowe sklepu lub przy odbiorze towaru (przesyłka za pobraniem). |