Na całkowity
koszt zamówienia składa się cena towar oraz koszt jego
dostarczenia. W przypadku wysyłki możliwe są dwie formy
płatności. Za pobraniem pocztowym oraz wpłata na konto bankowe.
Zakupiony towar można odebrać osobiście w siedzibie
firmy.
Koszt
dostawy: - odbiór
osobisty: 0 zł, - wysyłka:
opcje wysyłki dostępne są po dodaniu produktu do
koszyka.
Przy zakupach o łącznej kwocie przekraczającej 350 zł, wybierając
wpłatę na konto, pokrywamy koszty wysyłki!
Powyższe nie dotyczy wysyłek zagranicznych. Przesyłki zagraniczne
realizowane są tylko i wyłącznie po dokonaniu przedpłaty na konto
bankowe. W celu ustalenia opłaty kosztów wysyłki należy
skontaktować się ze sklepem.
Zamówienia
kilku przedmiotów wysyłamy jako jedna paczka. Koszt przesyłki w
takim przypadku naliczany jest tylko raz.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.