



Zwroty.
Produkty
zamówione w sklepie internetowym
www.motoczescikapka.pl możecie Państwo zwrócić
(w stanie niezmienionym), zgodnie z ustawą z 2 marca 2000r. (Dz.
U. Z 2000r. nr 2 poz. 271) odstępując od umowy w terminie 10 dni
od daty otrzymania towaru. Produkty odesłane w terminie
późniejszym nie będą przyjmowane.
Przyjmujemy wyłącznie zwroty towarów nieużywanych, czystych, "pozbawionych zapachu", z oryginalnym opakowaniem, metką oraz z innymi elementami, które posiadał on w momencie sprzedaży. W przypadku niespełnienia powyższych warunków produkt zostanie odesłany na koszt Klienta. Rzeczy elektryczne nie podlegają zwrotowi!
Aby dokonać
zwrotu towaru należy odesłać towar na adres sklepu. Sklep
gwarantuje, w takim przypadku zwrot kwoty równej cenie sprzedaży
towaru. Koszty dostawy i odesłania towaru pokrywa Klient.
Prosimy o staranne zapakowanie przesyłki. Adres do zwrotu:
"AUTO-HANDEL" - Stanisław Kapka, ul. Kościuszki 6, 23 – 400
Biłgoraj. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za
pobraniem.
Przed
odesłaniem towaru, należy poinformować o tym fakcie obsługę
sklepu.
Do przesyłki
należy dołączyć: dowód zakupu w postaci rachunku otrzymanego z
zamówieniem (paragon lub fakturę zakupu).
W przypadku, gdy zwrot lub reklamacja towaru nie zostanie uznana, np. z powodu braku rachunku, zabrudzenia, braku metek lub oryginalnego opakowania, będzie on odesłany na koszt Klienta.
Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane przelewem bankowym na konto Klienta w terminie 14 dni od dnia fizycznego otrzymania przesyłki przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją).
Wymiana.
W przypadku, gdy zmówiony towar będzie nieodpowiedni mają Państwo możliwość wymiany zakupionego towaru w terminie do 14 dni od daty jego otrzymania. Warunkiem wymiany jest odesłanie towaru nieużywanego, czystego, „pozbawionego zapachu”, razem z oryginalnym opakowaniem i metkami. W przypadku niespełnienia powyższych warunków produkt zostanie odesłany na koszt Klienta. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.
Do przesyłki należy dołączyć: dowód zakupu w postaci rachunku otrzymanego z zamówieniem (paragon lub fakturę zakupu).
Koszty ponownej wysyłki towaru pokrywa Klient. Opłatę za przesyłkę należy dokonać w formie przedpłaty na konto bankowe sklepu lub przy odbiorze towaru (przesyłka za pobraniem).